Warszawa, Polska

5 °C

23.11.2017 /
10:36
3zdjecia

Biuletyn Informacji Publicznej

Budżet partycypacyjny 2019

Wersja do wydrukuWersja PDF


Uchwała Zarządu Dzielnicy Wawer o powołaniu Zespołu


Spotkanie Zespołu ds. Budżetu Partycypacyjnego

Zapraszamy Państwa na kolejne  spotkanie Zespołu ds. Budżetu Partycypacyjnego. które odbędzie się 14 listopada 2017 r. w  sali konferencyjnej Urzędu Dzielnicy ul. Żegańska 1 godzina 17.30.   


Spotkanie Zespołu ds. Budżetu Partycypacyjnego

Uwaga zmiana terminu spotkania! Zapraszamy Państwa na  spotkanie Zespołu ds. Budżetu Partycypacyjnego. które odbędzie się 9 listopada 2017 r. w  sali konferencyjnej Urzędu Dzielnicy ul. Żegańska 1 godzina 17.30.   



Pierwsze spotkanie Zespołu ds. Budżetu Partycypacyjnego

Zapraszam Państwa na pierwsze spotkanie Zespołu ds. Budżetu Partycypacyjnego. które odbędzie się 26 października 2017 r. w Wawerskim Centrum Kultury ul. Żegańska 1 a, sala 49, godzina 17.30.  W trakcie spotkania przewidujemy szkolenie prowadzone na zlecenie Centrum Komunikacji Społecznej z zakresu działalności Zespołu. Wybierzemy przewodniczącego, zastępcę oraz sekretarza. Jeżeli czas nam pozwoli rozpoczniemy prace nad regulaminem pracy Zespołu.

CO NOWEGO W PIĄTEJ EDYCJI?

Spotkania otwarcia przed rozpoczęciem zgłaszania pomysłów. W każdej dzielnicy, 30 listopada 2017 roku, odbędą się spotkania, na których pracownicy urzędu wyjaśnią zasady budżetu partycypacyjnego oraz przedstawią plany inwestycyjne dzielnicy na najbliższe lata.

Bardziej przyjazne papierowe formularze. Formularz zgłaszania projektu i karta do głosowania zawierają instrukcje oraz podpowiedzi dotyczące wypełniania poszczególnych pól.

Zmiany dotyczące popierania zgłaszanych projektów. Na liście poparcia projektu nadal trzeba zebrać 30 podpisów mieszkańców, ale co najmniej 15 osób musi być mieszkańcami danego obszaru (w przypadku zgłoszenia projektu o charakterze lokalnym) lub danej dzielnicy (w przypadku zgłoszenia projektu o charakterze ogólnodzielnicowym).

Możliwość wyznaczenia osoby do kontaktu. Projektodawca może wyznaczyć do kontaktu z pracownikami urzędu jedną osobę spośród pozostałych projektodawców. Z tą osobą będą uzgadniane wszelkie kwestie dotyczące zgłoszonego projektu.

Wprowadzanie zmian wspólnie z pracownikami urzędu. Na etapie dyskusji o pomysłach, projektodawcy będą mogli wprowadzać zmiany w zgłoszonych pomysłach razem z urzędnikiem odpowiedzialnym za weryfikację danego projektu. Nie będzie możliwe samodzielne edytowanie projektów.

Wymóg uzyskania co najmniej 30 głosów w głosowaniu. Realizowane będą tylko te projekty, na które zagłosowało co najmniej 30 osób, które oddały ważny głos w danym obszarze.

Szczegółowe zasady w każdej z dzielnic (m.in. podział dzielnic na mniejsze obszary oraz kwota przeznaczona do podziału w każdym obszarze) będą znane do końca listopada - zasady te wypracują dzielnicowe zespoły ds. budżetu partycypacyjnego.

Regulamin budżetu partycypacyjnego 2019 

 

HARMONOGRAM:

 spotkania otwarcia – 30 listopada 2017 roku

zgłaszanie pomysłów – od 1 grudnia 2017 roku do 22 stycznia 2018 roku

weryfikacja zgłoszonych projektów – od 23 stycznia do 8 maja 2018 roku

dyskusje o pomysłach – od 26 lutego do 18 marca 2018 roku

odwołania i ponowna weryfikacja – od 8 maja do 25 maja 2018 roku

głosowanie na pomysły – od 15 czerwca do 30 czerwca 2018 roku

ogłoszenie wyników głosowania – do 13 lipca 2018 roku



Pokaż okno Facebooka przy fokusie
Pokaż okno newslettera przy fokusie

Newsletter

Aktualne informacje z Wawra prosto na Twój adres e-mail

Zapisz się

warszawa19115.pl
Pokaż okno Facebooka przy fokusie
Budżet - Wawer