Obsługi Mieszkańców


04-713 Warszawa
ul. Żegańska 1, Sala Obsługi
tel. 224437000
fax: 22 4437042
e-mail: wawer.informacja@um.warszawa.pl
Naczelnik Wydziału Obsługi Mieszkańców
Arkadiusz Brzeski
e-mail: abrzeski@um.warszawa.pl
Telefony:
22 44 37 002
Godziny przyjęć mieszkańców:
poniedziałek 8.00-18.00
wtorek-piątek 8.00-16.00
Do zakresu działania Wydziału Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy należy w szczególności:
- wykonywanie zadań związanych z obsługą mieszkańców w zakresie przyjmowania wniosków, skarg i innej korespondencji, udzielanie informacji o trybie, procedurach i przebiegu rozpatrywania spraw oraz wydawania dokumentów,
- zbieranie informacji na temat stanu spraw kierowanych z pośrednictwem Wydziału do rozpatrzenia przez komórki organizacyjne Urzędu, a także informowanie o stanie ich realizacji w zakresie przestrzegania terminów i procedur,
- przygotowanie bieżących i okresowych informacji, sprawozdań i analiz, a także opracowywanie propozycji udoskonaleń zasad i procedur obsługi