Dzielnica Wawer - Obsługi Mieszkańców

Obsługi Mieszkańców

Wersja do wydrukuWersja PDF

04-713 Warszawa
ul. Żegańska 1, Sala Obsługi

tel. 224437000

fax: 22 4437042
e-mail: wawer.informacja@um.warszawa.pl

 

Naczelnik Wydziału Obsługi Mieszkańców

Justyna Merwa

e-mail: jmerwa@um.warszawa.pl

Telefony:
22 44 37 002

Godziny przyjęć mieszkańców:

poniedziałek 8.00-18.00
wtorek-piątek 8.00-16.00

 

Do zakresu działania Wydziału Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy należy w szczególności:

  • wykonywanie zadań związanych z obsługą mieszkańców w zakresie przyjmowania wniosków, skarg i innej korespondencji, udzielanie informacji o trybie, procedurach i przebiegu rozpatrywania spraw oraz wydawania dokumentów,
  • zbieranie informacji na temat stanu spraw kierowanych z pośrednictwem Wydziału do rozpatrzenia przez komórki organizacyjne Urzędu, a także informowanie o stanie ich realizacji w zakresie przestrzegania terminów i procedur,
  • przygotowanie bieżących i okresowych informacji, sprawozdań i analiz, a także opracowywanie propozycji udoskonaleń zasad i procedur obsługi,
  • zapewnienie obsługi zgłoszeń interwencyjnych, informacyjnych oraz opinii mieszkańców wpływających za pośrednictwem systemu Warszawa 19115 w zakresie właściwości rzeczowej i miejscowej Urzędu Dzielnicy jako II linii wsparcia dla Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115,
  • obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej zgodnie z zasadami obowiązującymi w Urzędzie oraz organizacja i nadzór obiegu korespondencji w Urzędzie Dzielnicy.
  • Warszawa 191115
  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Oceń pracę urzędu
  • Druki do pobrania